lördag, augusti 04, 2007

Rumpkö

"Inte ville jag åka med och handla. Sitta och lukta en massa människor i rumpan. Man kanske inte tänker på det om man inte sitter i rullstol, men dom luktar inte så gott precis, gubbar och kääringar som sköter sin hygein dåligt." sa tanten.

Sömnigaste da'n denna veckan. Ändå var jag en duktig jänta som mötte upp filmtöserna så tidigt som fem för vegetarisk sushi (som jag hittills tycker överträffar fiskvarianten) och lämnade puben så arla som innan åtta och mötte sängen i så god tid som tio. Men alltså helt meningslöst. Kan lika gärna lägga mej sent ju. Äpp, efter imorrn är jag iaf ledig i två dagar.

Jobbigast att få i sej: min potatissallad, slängde när kväljningarna kändes nära och jag har en portion kvar jag måste äta...:(
Lättast: falu rågrut med smör, ost, sallad, körsbärstomater och ett glas mjölk:)

Inga kommentarer: