måndag, december 17, 2007

Tummen upp för cookie dough och Juno

Christmas... blahah blaha nånting... med den där lille rapparen som jag just nu inte kommer på vad han heter såg jag på bio nyssligen. Mitt allra första biobesök i detta land:) och alldeles kass film var det. Sleezy extra super plus och rejäl produktplacering av kameratillverkare. I samband med feltagningarna blev det rätt pinsamt. Men jag tuggade cookie dough bites covered in milk chocolate och twizzlers a la en äkta Gilmore girl och var nöjd ändå.

Har hunnit med ett biobesök till. Den här gången var det något fler i publiken än de sex personer som joinade oss i den förra biosalongen, kanske för att det var lördag klockan 23 den här gången och inte en vardag, eller kanske för att Juno var en så mycket bättre film. Rolig och lättsam på rätt sätt, typ...

2 kommentarer:

Anonym sa...

N.Y!!! Fan va fett! anna säger att du pluggar men hon ahde glömt vad, hahaha:) Plugga i new york är min dröm också, hur möjliggjorde du detta? kram

kaffechoklad sa...

tja!
ttt anna anna...hehe jo jag pluggar dans, eller pluggar är väldigt mkt fel ord men jag går sk visa program och är anmäld på dansskola här. det innebär att man måste ta 35 klasser per månad, annars inga krav! och man bestämmer själv vad man vill ta, kan vara olika varje vecka så länge man tar sina 35. visa program kan man gå 6 må el 1 år. vet inte vilka skolor som har såna avtal men det är bara o söka på det om man e intr. då har man rätt till visum med. ska förmodligen ta konstlektioner om jag hittar nåt bra ställe fr jan, även det på typ hobbynivå, men det är inte genom nåt program eller så.
kram tillbaka