onsdag, oktober 15, 2008

partytrackad

Tio år sen man trallade ut från gymnasiet. Firade med en återträff. Mycket skojigt även om bara hälften kom. Alla har hunnit med så mycket. Roligt att höra de gamla klasskamraternas historier. Sen var inte allt stoj och skratt, till exempel blev jag trakasserad under större delen av kvällen. Satt bara och väntade på att klorna skulle sticka till. Vågade inte flytta på mej heller får då skulle han/hon/det med all säkerhet fälla ut sina små sylvassa vapen till naglar och hugga rätt in i mitt mjuka kött. Men annars. Annars var det jättkul. Helt klart värt att leva i skräck

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahah näää puttesnuttan gilla ju dig!!han kände att du gillar katter!!-t

Anonym sa...

Rawr! Kitteh attack! :)

Har du lagt ner MSN?

kaffechoklad sa...

attack ja!:) uschusch...

t- om katten trodde att jag gillar katter var det en katt utan någon som helst känsla för att läsa av omgivningen. vilket iof skulle vara ganska troligt... förresten, puttesnuttan?:)

hej hannes- inte lagt ner, men sen jag kom tillbaka från NY har jag liksom aldrig tagit upp det igen. hade inte msn på ett tag o sen har det inte blivit av att logga in. tror jag överdoserade där så nu har jag börjat tycka det är rätt skönt att inte vara upploggad, men det kommer säkert så småningom.