söndag, mars 15, 2009

undrar vem han gömmer sej för...



Jag lyckades tillslut hasa min tunga och stela kropp ur sängen. Skulle behöva massage för att ens komma upp på morgonen/förmiddagen/dagen. Speciellt efter en hård natt på krogen skulle man skriva en söndagsmorgon som det nu är men det är mer sant efter en hård natt i hemmet med hushållsbestyr som inkluderade att tvätta, städa, diska, packa and so on. Kanske måste jag helt enkelt ha en hushållerska/betjänt...

Nu vill jag helst: väcka han som sover. Men det vore elakt på en som jobbat natt. Men ack vad det kliar i väckningsfingrarna...kanske bara kittla lite under fötterna...nä...jo...nä...jo...kanske....nä...eller...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Maja, låt bli! Han behöver sin sömn. Du får kittla den med skal istället när suget sätter in.... /Gissa vem?

Anonym sa...

haahah sätt på badcash qvartet ist...funkar lika bra som tortyr. /från en som upplevt just precis det i ditt hem.

Karin@CatLadyBox sa...

Hehehe! Do it do it! ^^

kaffechoklad sa...

han är omöjlig att väcka...förutom om jag tittar på honom, då rullar han in sej i täcket, tätt mot väggen och lägger kudden över huvudet. så det blir lönlöst resultat där med...