lördag, oktober 20, 2007

Hårspray utan stadga

Igår hade nya filmversionen av musikalen Hairspray premiär. Jag såg den och blev besviken. Tråkiga dansnummer som inte visade prov på fantasi eller dansarskicklighet, sega sångnummer och för mycket slibbislibb. Då är jag ändå fan av musikalfilmer och kan i sammanhang som detta acceptera tunna stories. Inte nu. Men om någon vill få sej en dos hårspray genom närbilder på Travoltas lösstjärt, på andra stjärtar, pruttkuddsskämt och överdrivna visdomsord i sångform kan ni se den ändå förstås, den är ganska kort.

7 kommentarer:

Anonym sa...

hej.vem var du där med?

Anonym sa...

jahaaa jag såg dig minssan igår jag...på bion..du var där med ett pojke barn?!?

kaffechoklad sa...

eller så var det du som var där kanske...

Anonym sa...

nu vart jag lite förvirrad. ja jag var där, med 2st människor mörkt klädda..ca 170 cm långa, smala ansikten. DU bevittnade jag smygandes förbi med en...lite mindre människa,man, ca 180-190 cm, ljus jacka, mörka ikke tajta, ikke baggy jeans och snaggat hår. hmmmmm det gav sken av ..ja vet inte hur jag skall beskriva, kanske är äktenskapstycke ordet jag letar efter?!
ehehheheeeee (by the way..såg efterlyst igår...)

kaffechoklad sa...

för dumt att besvaras...hmpf

Anonym sa...

ok...pojken var snarare 190- 2 meter...(och nu citerade jag)kännds det igen nu?En gnista tändes på biografen men brandkåren kanske hann släcka den??
*man ska dela med sig sin glädje*

kaffechoklad sa...

Nu tycker jag vi ska vara snälla här, mot ALLA inblandade...