onsdag, november 12, 2008

ur dimman

Surat över brist på jobb att söka, över att jag aldrig får erbjudande om en lägenhet och över att det finns så många fina att söka men som jag säkert allra minst måste ha ett jobb för att få chans på.
Diskat hårt och hällt såpa över lägenheten. Hittade ett jobb som jag vill ha och i alla fall nästan är behörig till. Kändes mycket bättre. Sen lyckade jag laga mat som jag inte bara inte tyckte var äcklig utan till och med god. Det ni. Humöret uppåt. Och därför fotoöverdisponeringen av dagens lunch. Sen var den så färgglad med...

2 kommentarer:

Anonym sa...

mm d såg gottit ut. dina kulinariska äventyr har utökats märkvärt! vad är det för spännande jobb du hittat?? -t

kaffechoklad sa...

det var inte direkt extraordinärt gott, men för att vara av mej så var det ett antal klamp framåt...:)

säkert inget jobb jag kommer få, men iaf, kul att det åtminstone finns ngt jobb att söka inom rätt håll och som man nästan uppfyller kraven till...