onsdag, augusti 09, 2006

Skrämmande kort minne, värmen?

Har äntligen lyckats med att vakna en morgon av mej själv, utan att vara stressad, efter att ha sovit tillräckligt länge, utsövd. Det var bara en gång men har det hänt kan det hända igen.

Mycket folk i stan kan man lugnt säga att det är. Skönt sommarväder, om än svettigt, kan man också säga om rådande läge.Varm hjärna kan man kanske smått oroligt säga att jag har. Upptäckte en kväll att jag hade något i munnen. Hmm, vad är det tänkte mitt kokande huvud, flour? Ja, det måste det vara eftersom jag inte svalt. Eller nä, förresten jag har inte intagit någon sådan lösning. Well, vad är det jag har i mina uppblåsta kinder? Just det ja, jag tog ju en klunk vatten förut. Glömde bara svälja. Eheee, inte skrämmande kort minne alls. Inte alls.

Inga kommentarer: