fredag, maj 09, 2008

under regn kommer svett






















Idag 
...är det lite regn över new york, inte som förra veckan när denna bilden togs, men lite regn är det. Sa hejdå till min lärare i chinese fusion, tidigare i veckan sa jag hejdå till min kinesdansande japanska vän. Lite regn är det... 
I danssalarna är luften tryckvarm, kläderna är lika blöta som om man sköljt dem i vatten. Hjärnan slutar fungera. 
Hiphop a la "newyorkish gay guy och jag spelar på det stil". Mycket åmande, kråmande, asshaking, höftpushing och andra eeh... talande rörelser. Skitkul tycker jag. Speciellt med snubbens alla ljudeffekter och förklaringar av vad texten betyder. "Milkshake is not milkshake you know." Mmhhhm. 
"My milkshake brings all the boys to the yard, And their like It's better than yours, Damn right, it's better than yours..."

2 kommentarer:

Karin@CatLadyBox sa...

Maja, u are the shit. Goddamn vad du kan skaka! ^^

kaffechoklad sa...

tacki:) höhö...men du e rätt skakig du..