tisdag, juli 15, 2008

american idols och massage
























































Något som vi gjorde till regel i harlemkollektivet var att kolla american idol och under tiden ge varandra välbehövlig massage. Eller egentligen var det bara myran och jag, de andra såg ett eller kanske tre avsnitt innan de började komma med ursäkter som att de behövde tvätta, sova, duscha, äta. 
40-nånting program och ett antal snabbspolningar (vi har spolat förbi de flesta av låtarna och stannat lagom för domarnas kommentarer, så roliga är deltagarna inte att lyssna på...) senare var det slutligen dags. Oturligt nog visades finalen samma dag som jag lämnade staterna men myran väntade tåligt, så igår när även hon börjat trampa svensk mark fällde vi upp skärmen. 

6 kommentarer:

johanna sa...

Åhhhh, va mysigt ni ser ut å ha det! & den lyan känner ju till o med jag igen ;) Kram på idoldyrkarna!

Karin@CatLadyBox sa...

hehehe o stackars rob somnade nästan. tur han hade kitty o leka med eller hur? men det var ett bra avslut med idol! rätt man som vann! Hehe eller mannen vann kanske!

Anonym sa...

ah.. det gick inte direkt någon nöd på mig... sen hade jag ju, som sagt, en liten vit kompis i plast med vita öron och små snabba ben...

kaffechoklad sa...

ja den där lilla vitrosa plastsaken (en söt sådan)väckte tydligen stort intresse och förevigades på ett antal kort...

hehe precis mannen vann,eller den som var mest åt det hållet...

Anonym sa...

det var min enda vän! ni andra var mer upptagna av någon slags dataprogram...

kaffechoklad sa...

tsss, dataprogram! förringar du TV-programmet idols storhet och jämför det med dataprogram som är ett sådant modernt oskick, pah! dåligt dåligt...men visst förundras man över uppskruvad plast...