lördag, december 16, 2006

Aristoteles och Dopplerteknik

Aaah, idag har jag skrivit min första tenta på Chalmers! Trodde aldrig jag skulle läsa där, än mindre skriva en tenta. Läste bara kursen för skojs skull och behövde absolut inte ta poängen. Intalade jag mej när jag började. Vet inte vem jag försökte lura för jag kan inte inte plugga för att klara tentor... Även om jag inte överanstränger mej tar jag aldrig så lättsamt på saker och det vet jag ju, egentligen. Hursom, det finns till och med chans att jag klarade den.

Måste känt mej lite stressad ändå för när jag gick från tenta"rummet" visslade jag högt för mej själv. Det trots att klockan bara var drygt tio, jag gäspande dragit mej upp före sju och jag inte ens hunnit dricka mitt morgonkaffe än. Så galaxens alla planeter kan knappast varit på rätt plats.

1 kommentar:

Anonym sa...

Svensson låg på din studentskylt o spände klorna förut iad, mkt rart!