tisdag, december 05, 2006

Don't you wish your girlfriend was hot like me...

...byttes under kombinationen till Gwen Stefanis nya "joddeladeho"låt. Som med tanke på hur vi tog oss ut kändes mer passande. Sista danslektionen för terminen, längtar tills nästa startar. Är lite orolig över att jag ska tappa det jag lyckats bygga upp... Får dansa och stretcha hemma. Försiktigt då kanske. Avslutade lektionen väldigt smidigt igår med att sträcka benet från vaden/knäet upp till skinkan. Skulle testa och stretcha i spagat. Väldigt smidigt.

Har inte jag väldigt underligt möblerat? (Lade märke till det igår när jag satt instängd i lägengheten och pluggade till astronomitentan.)

Drömde att jag drack vin. Rött Chat noir-vin från en box. Och jag gillade det. Men det verkade som att det var blandat med nån fruktläsk, vilket i så fall skulle förklara saftsmaken. Blev hursom riktigt sugen.

Inga kommentarer: