tisdag, december 12, 2006

Privatlektion

Att jag alltid ska vara så hungrig. Går upp, äter frukost, tar på mej och och går iväg. Innan jag ens hunnit fram till spårvagnsstationen börjar magen kurra igen. Hopplöst.

Var och svettades aerobic idag. Det var instruktören, en till (som tydligen också jobbar där) och jag. Kändes lite tomt i början men sen fyllde vi ut rummet rätt bra ändå. Var värre när jag tränade spinning i Woodley och det bara var jag plus instruktören och en kille som var på väg att bli instruktör. Medan jag trampade för fullt och blev allt svettigare och rödare i ansiktet, svängde ledaren lite lätt på benen och den andre grabben klottrade i sitt anteckningsblock.

Nä, nu MÅSTE jag plugga. Okoncentration är min stora last efter hungern.

3 kommentarer:

kajsa sa...

jomen hej. ska kolla upp den där affären jag tycker att du ska söka jobb på, du får mer info på fredag. och ska också försöka fixa ny indesignskiva till dig. vet dock inte hur man gör riktigt, så jag fårhmm,, flirta lite med niklas, se om han vill göra sitt ex en tjänst..

Anonym sa...

tjennaaa!!kommer inte in på min mail så telegraferar här ist!haru fått data än??ja har laddat ner låtar me frank sinatra a la jul stäming gäärnet o andra käcka bitar så let me know om ja ska tjacka över dom till min tele:D jodu nu får du ha en sista barnfri tid här innan mån!sen blir det julstök(bostavligt)på din soffa hehehe har massa kul ja vill göra när ja kommer till svedala..vill du bla följa med mig till nordea!?! hähäh ;) pöööss

kaffechoklad sa...

Jag säger aldrig nej till nordea, det vet du väl:)
Vi måste julpyssla!göra etiketter och klappar och så..
Har inte fått datorn än, det hänger på the dad...ska försöka få hit honom soonsoon! Får la locka med kaffe o nybakat eller nåt..

Kajsa-Får fixa indesign på annat sätt annars, krångla inte för mycket för min skull..
Vill oxå ha nåt supersnyggt på nyår, hmm...
Ses på fredag!kram