fredag, januari 25, 2008

butt and bubbles

Nu har man slagit sönder två muggar och ett glas på mindre än en vecka. Aja, det var väl sort of väntat. Gjorde bara sönder ett glas under min första månad här i huset och trodde därför att jag kommit in i ett flyt, men det var visst bara en tidsfråga, såklart. Vad tänke jag? Att jag helt plötsligt skulle sluta vara klumpig? Jo, jag hoppades väl det.
Massagen var super. Var inte riktigt beredd på all den hud jag fick blotta, ned med trosor, upp med trosor och hela arschlet fick han se, men behövligt var det. Inte bara rumpmassage ingick i ryggmassagen, armar och ben behandlades också. Håriga ben tänkte jag där jag låg, när händerna sen tryckte runt på huvudet var jag glad att jag i alla fall hade tvättat mitt svettiga svall. 
På vägen hem med vårrullar i påsen slurpade vi bubbelthe.
Bubbelthe(bilden): sött the med mjölk och gelegodis i. Intas med sugrör.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bubbelte is the shit! Hehehehehe! / Myran

kaffechoklad sa...

yeah it is! hehe:)