onsdag, maj 31, 2006

"Arbetsförmedlingen 2" The terror continues.

Kommer återigen från ett upplyftande besök på arbetsförmedlingen. Basinformationsmöte.
"Så här ser vår organisation ut." "Det är viktigt att ni anmäler förändringar,." "Dessa är våra öppettider." "Ser ni hur länge kundtjänst har öppet?" "Frågor? Men har ni inga frågor?" "Såg ni vilka fantastiska öppettider kunstjänst har?!" "De sitter uppe i Norrland och tar emot era samtal." "Ända fram till 22 kan ni ringa." "Det är ju jättebra!" "Ni måste anmäla förändringar." "Förändringar måste ni anmäla, det är viktigt.""Några frågor måste ni väl ha?"

Faktiskt var det några som hade frågor, sådana frågor som rörde dem personligen och som det är meningen att man ska ta med sin handläggare. Min handläggare träffade jag i morses så jag hade fått alla svar och det kommer de andra också att få. Igen. Hon var trevlig måste jag säga, kände mej inte dum, var inte alls som beatchen jag hade i måndags. Alltid "nött". Och så har de ju så bra öppettider på kundtjänst!

1 kommentar:

Anonym sa...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»