torsdag, juni 01, 2006

Nature attack

Är egentligen ingen naturfantast så där att tala om, men ibland fascineras jag ändock av vad moder natur har i sitt skafferi.

Igår när jag tog en liten joggingrunda följandes min vanliga rutt får jag plötsligt väja för en larv som hänger från ett träd i en osynlig tråd. Sen ser jag en till och en till och en till och hela passagen framför mej som är kantad med träd är full av dessa små larver i tunna trådar och jag måste ta mej fram imellan dem. Vet inte hur många som fastnade. Det var i alla fall ingen som satt kvar när jag kom hem...men kände dem mot ansikte och armar gjorde jag...

(kanske är jättevanligt sådant där, men nytt för mej var det)

2 kommentarer:

Anonym sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Anonym sa...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»