torsdag, juni 29, 2006

Fotriktiga sandaler

Idag fick jag upprättelse! Mannen som klagade på min artikel skrev ett mail där han bad om ursäkt, eller vad han gjorde..."Hej M...! Det blev ju ett bra reportage tillslut ändå, Mvh ...."
Mhm! ge mej tid bara och låtsas inte som att du vet hur jag arbetar. Jag vet hur jag arbetar. Känns gött, även om "tillslut" inte känns totally som ett erkännande.

Sclängde om en shwäng i min stad igår med spelkväll hos kompis. Sög på TP, not good, not good. Måste bättra mej till nästa gång, vet icke hur bara..

Undslapp arkeologanfallet från mams jobb utan skador. Tuggade lite mat med dem och sen stack jag och studsade med Mygg. Rat-sis, din tilkommande... precis din stil! Arkeolog: av sort man, i unga år, so far so good. Med fotriktiga sandaler. Med sockar i. Med nästintill stentvättade jeans. Med lös modell som på ett oroväckande sätt smalnade av nedtill. Mmmmmm.......

Inga kommentarer: