söndag, juni 25, 2006

Kalla fingrar

Finally! Äntligen är rapportskiten färdig, hoppas bara den kom iväg i rätt format... orkar inte tramsa med det skräpet mer.

I morgon är det work som gäller, har tre textmaterial som ligger och väntar på att förvandlas till journalistiskt format. Vet inte hur jag ska forma dem bara. Men det kanske kommer en god fé under skönhetssömnen och skickar energin som behövs. Jag kanske till och med skuttar ur sängen vid halv sju med huvudet fullt av idéer. Eller inte...

Nä, nu får jag lägga ner datandet för ikväll, mina fingrar är som frysta babymorötter. Pappa sa att det ju är honom jag är lik, (inte mamma som oxå har sugig blodcirkulation) så då borde jag inte ha kalla fingrar. Men jag har fått en vacker handgåva av honom med, eksem och torra händer.

Inga kommentarer: