måndag, juni 26, 2006

Some people 2

Idag har man gjort ett återbesök på den journalistiska bakgården. Fick höra av ett intervjuoffer, som jag skickat en text för korrläsning till, att jag skriver "riktigt dåligt". Han var missnöjd med vissa formuleringar, som jag faktiskt ändrade och jag lade även till saker han tyckte att jag missat. Men när han klagar på mitt språk, blir jag irriterad. Faktakoll grabben. Fakta, inte grammatik. Ursäkta att jag skrev "ska" två gånger i samma mening, på kladdtexten... det är ju skitallvarligt. Suck. Snälla, det finns saker som är viktiga med.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, eksam, sprickor o dålig blodcirkulation! Haha, och jag har inget av det! Ibland är gud god....

Anonym sa...

AMG! Vilka gnällspikar det finns. Jag tycker du skriver skitkaxigt! Det var klockrent att det var "jag" efter du skrivit rent intervjuen med moi. ^^ U go girl! / Myran

Anonym sa...

Hallå?????????!!!!!!!!!!!!!