onsdag, mars 05, 2008

ah men!

Irriterad över hur dumma vissa killar är. Åhhh! Trodde jag skulle bli rånad idag i väntan på tunnelbanan när jag kände att någon höll fast mej bakifrån. Tänkte, är det någon jag känner, knappast och såg jackärmen som jag inte kände igen, tänkte men är det inte lite dumt att råna mej nu när det finns folk inte alls långt bort, rörde på mej men satt fast, uff tänkte jag, men... tänkte jag, vred på huvudet och sa ett argt "what!?" såg in i ett par ögon där något långsamt gick upp och han som hållit fast mej studsade iväg med händerna för munnen och ett förvånat uttryck i ögonen, sorry sorry! I thought you were my friend, she looks just like you. Sorry, sorry och det syntes hur mycket han skämdes. Jag sa att det var lugnt och gick på vagnen som kom, han gick visst på samma, kanske lite dumt om man som möjlig stalker vill visa att man inte är en stalker men så tänkte väl inte han. Med musik i öronen blundade jag tills jag nästan var framme och där satt visst han. Och bad om ursäkt igen och err err eh and there is also something I wanna ask you...err ehum...bla bla bla...oh nej vad sa han att han hette, det namnet känner jag igen och bla bla...vad sa han nu!? shit, vicket ASShole! men snyggt klavertramp. Stackarn, stöta på någon som delar bostad med tjejen han dejtar. Om det nu är så.

Sen undrar jag var toalettpappret som dök upp på min pilatesmatta efter halva klassen kom ifrån. Eller, jag vill inte veta. 

Inga kommentarer: