måndag, mars 03, 2008

....

Var är max?

17 kommentarer:

Anna sa...

så maja nu får du en kommentar. nöjd?

Anonym sa...

Ja var är Max?

Anonym sa...

Titta. Titta max fötter. Max plaskar med fötter. Plask, plask. Fötterna säger plast. Titta. Titta Tax näbb. Klapp, klapp, säger näbben. Titta. Titta Max vingar...

Anonym sa...

Fötterna säger plask...

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
kaffechoklad sa...

oj sorry! råkade radera din kommentar:( den om hur max flyr för att "någon" kallade honom tax...inte meningen, klantigt av mej...asch vad tråkigt..

Ps. Du måste pratat väldigt högt för att max skulle hört dej, du är ju rätt långt bort....och kalla en anka för en hund, fy vad taskigt, men max kanske inte flydde, måhända ligger han under barnstolen och putsar sina fjädrar...

kaffechoklad sa...

hmm...vad stod det... det var nåt om max och tax ja, o sen nåt om spoiler och helvete och...

Anonym sa...

nu börjar jag undra om max.. var är han.. jag vill veta.. veta.. NU!

Anonym sa...

Jag undrar också om max (en helt annan person som undrar)

Anonym sa...

Ja, när alla verkar ta upp fallet Max så måste jag (en helt utomstående tredje person utan någon som helst kontakt med de andra) också fråga om Max. Vart har han tagit vägen, hur såg han ut. Hade han några fiender?

Anonym sa...

Jag (som den fjärde personen) måste också få uttrycka min mening om den försvunna ankan Max. Jag har hört rykten om att han varit inblandad i en rättslig strid med författarna till de svenska Max-böckerna OCH kontakter med den skumma fjäderfäns maffian

Anonym sa...

Max! Max! Max! Max! (skanderar)

Anonym sa...

Har det här något att göra med Bobbo och gnuttarna.. Bobbo hade som bekant en kikare som gjorde att han kunde ta sig dit han pekade kikaren (ögonblickligen som i ett trollslag)
Vad jag kommer ihåg gick sentensen:
"Man vrider kikaren till MAX och bildar ordet FLAX"

verkar misstänktsamt

mvh

individ nummer 6

Anonym sa...

Jag hörde att Svensson plockade honom...

kaffechoklad sa...

Ahhhh! Hjälp! Jag drunknar snart i fallet max...blubb blubb flås stånk blurrrp...

och han är fortfarande spårlöst försvunnen.

Anonym sa...

anka anka framåt vanka /Sara (så du slipper undra)

kaffechoklad sa...

*kämpar för att komma upp till ytan*