fredag, september 08, 2006

Var alla lite trevligare igår?

Igår kväll var jag uppfylld och kände värsta positiva energin, idag är jag lite tröttare men energin finns ändå där nånstans. Och då jag igår var datorlös kvällstid och inte kunde dela med mej av min glädje får det bli nu... Tada!:

Är så nöjd med mina kurser, så roliga, så bra, så trevliga människor överallt! Det kändes som jag dansade fram när jag vandrade från min kurs i astronomi under den mörkt blå kvällshimlen igår kväll. Det enda som får ett litet minus är faktiskt skrivakursen. Är lite flummigt och oklart ibland och teorier som krockar med vad jag tidigare lärt mej, vilket iof kan vara positivt oxå, nya människor, nya vinklar. Men som skrivet, ett litet minus. Människorna är shyssta, jag får skriva och texterna ges kommentarer. Det räcker.

Kanske var det så att alla var lite trevligare igår. Tjejen jag köpte kaffe av gjorde inget speciellt, sa inget speciellt, men positiva strålar bara kastades mot mej. Jag gick leende därifrån.

Inga kommentarer: