lördag, oktober 07, 2006

Astronomiska dofter

Astronomigruppen, eller inte grupp kanske vi är ju rätt många samling är nog bättre, aja den är trevlig, intresserad och så. Många som ställer väldigt mycket frågor, oftast smarta (tror jag) jag blir i alla fall impad av att de kommer på något att fråga om. Jag har inga frågor för jag vet abslout inte vad jag skulle fråga.

Det är mycket folk i salen, man sitter nära varandra, framför, bakom, bredvid, överallt är det folk. Inga fönster. Men det är trevligt. Jag gillar när folk rapar högt och verkligen släpper ut den överblivna luften som samlats inne i kroppen. Och varför skulle man hålla en hand för munnen eller sträva efter att trycka ihop läpparna en aning. Bara för att man är bland okända människor som sitter instängda i ett ovädrande rum. Nä, det är helt onödigt. Ut med det bara och ta i ordentligt så att det hörs och luktar av yoghurten och chipsen som rumlar runt i tarmarna. Och varför inte ta av skorna med. Det är ju faktiskt obehagligt med fotsvett. Varma skor gör inte saken bättre. Så ta av dem. Gör det, snälla! Mmmm... fotsvett luktar så... gott. Det liksom svävar under näsan och sticker till, typ hela tiden. Men vad gör det, föreläsningen håller ju bara på i drygt tre timmar.

1 kommentar:

Anna sa...

gross!