tisdag, oktober 10, 2006

Bestseller på g...

Jag vill kunna skriva bra. Mitt språk känns så fattigt. Jag vill kunna måla och teckna bra. Mina bilder känns så bleka.

Men ändå vill jag skapa en bok, en sån som Lindström gjort med en blandning av korta texter, dikter och foton. Fast vem kommer att läsa en sådan bok som är gjord av ett totalt okänt namn? Får skriva en roman först som blir värsta bestsellern, hahaha...

Drinkvällen i lördags var mumsig och gäspframkallande. För mycket bullar till kanske och för mycket läsk...höll på att somna gjorde vi så ut kom vi inte, men mysigt var det! Gillade att vi pga isbrist hade tre tunna isflagor i botten istället för de isbitsfyllda glasen receptet angav...

1 kommentar:

Anonym sa...

Sluta gnäll! Var med i en dokusåpa så kommer folk att läas oavsett vad det är för skit som produceras....det är några bönder som söker fru på tv4, ett litet tips! /ingen gnällspik