måndag, oktober 30, 2006

Trerätters på golvet

Fick en ny, tjockare bäddmadrass av päronen i födelsedagspresent. Invigde den igår och vaknade idag efter tio timmars djup sömn. Hade inte ens lite ont i ryggen eller axlarna! Magiskt.

Tycker att det låter lite överdrivet att Svensson fick trerätters till frukost. Jag ska inte klaga på att jag inte får mat, för det får jag. Men det är sällan mer än en rätt. Det var det inte när jag bodde hemma heller. Och så får kattuschlingen trerätters till frukost för att "han krävde det" som mamma sa. Vissa prioriteras.

4 kommentarer:

Anna sa...

Grattis!

Anonym sa...

Hej Maja! Grattis i efterskott:)
Men kan du inte byta bakgrundsfärg, går ju inte att läsa, nästan

Anders

Anonym sa...

GRATTIS ännu ett år mindre kvar till pensionen!!:) Sikken tur du fick en ny madrass i present,problem med liggsår kan man lätt få när man klättrar upp i åldrarna..det är otäckt agda! Hoppas du haft en helt underbar födelsedag idag bästaste bästa fantomen!! Hurra för ett år med ännu mer visdom och hoppas detta år ÄR,.. NY år!!:=) Baouta Kram och nyp i rumpan (som bingolotto så käckt säger)

kaffechoklad sa...

Tackar, alla gratulanter! Och anders nu har jag bytt färg, hoppas jag iaf...