torsdag, oktober 05, 2006

Simsalabim

Helt seg idag. Började dan ok men under morgonen har jag arbetat mej upp till en starkt sovönskande trötthet...inte bra med tanke på att jag har två föreläsningar att gå på, varav den sista inte slutar förrns 21.30. Ah well...

Efter frisörbesöket i lördags hade jag en frisyr i pagelängd och en färg som såg ut som uthälld rödbetssaft i huvudet. Då hade jag gått dit med tanken att toppa mitt "en bit nedanför axlarna långa" hår och göra några ljusare slingor för att lätta upp det grågröna. Så det var lite skillnad. Men längden är ok (speciellt med tanke på att det som hängde nedanför axlarna påminde obehagligt mycket om uttjänad svinto) och färgen har börjat släppa, så jag är ganska nöjd ändå. Frisören såg mina tidigare synder och sa att håret kunde gå av om jag slingade det, så slitet var det. Undra varför...ehehe...

Inga kommentarer: