tisdag, november 07, 2006

I dvala jag vandrar

Är oroväckande trött efter att faktiskt ha sovit okej länge och inte gjort mycket mer än ätit frukost och bytt om. Tror jag har några tankar någonstans i huvudet, även om jag inte får tag på dem. Förmodligen/förhoppningsvis(?) är de bara bedövade, liksom min kropp och mitt grådaskiga ansikte med de tunga ögonlocken. Kan det bero på att dansen började igår efter en veckas uppehåll? Kan det bero på timmespromenaden dit;)? Tror på dansen den här gången. Skitjobbigt var det. Jag har tränat annat under veckan, men det är nog så att dans är nåt extra krävande. Shit, nu börjar mina händer darra med. Scary...och dagen har bara småstartat.

Hittade mögliga rester från mormors kaka igår kväll. Åt den inte (är inte slutet av månaden än...), men den andra sorten som möglet delade burk med. Mådde lite illa sen.

Dax att bege sej till Skriva-kursens avslutning. Om jag hinner bär det sedan av till Trollhättan för bedömning av terminens hittills avklarade uppgifter. Sen: sova...

Inte för att pap läser min blogg, men grattis ändock!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi som minsann är på plats för att gratta sin pappa behöver inte blogga grattis utan kan säga det face-to-face, det slår allt annat.... Är det du som har kopplat bort ljudet på datorn förresten? Går ju inte att lyssna på musik och jag vet att du var här igår så....hm. /S

kajsa sa...

nice. ska kolla med emma då.. vi hörs!

Anonym sa...

ey by the way...svenska mässan har utbildnings mässa nu 9-11e om det intresserar:
Öppettider
Torsdag 9-16
Fredag 9-16
Lördag 10-16

Pris
60kr
Gruppbiljett 30kr per person (minst 10 personer)

hehe