måndag, november 20, 2006

Let my freak flag fly

Fick igång värsta energin igår och kände mej färgglad så jag klädde mej därefter (jag får sådana ryck av lite "too much" då och då). Dödskallemönstrade skor, svartprickigt linne som stack ut under tjockkoftan och randig halssduk i alla möjliga starka färger som ceris, lila, gul och limegrönt. Men med tanke på att jag burit leksaksbussar i mitt hår och plastgem i mina örsnibbar var det ändå ett rätt milt återfall.

Hade kanske druckit lite mycket kaffe men efter en vända i den nya biografen med filmklassiker, efterfika och trevligt sällskap hade jag mycket liv i kroppen så med Love for the streets i öronen "dansade" jag gatorna fram. När himlen dessutom är blågrå och gatlyktorna varmaprikosa kan det nästan inte bli bättre.

Inga kommentarer: