tisdag, november 14, 2006

Idag

Gjort idag:
1. Vaknat lugnt och långsamt i en varm säng med mjukt täcke. Druckit kaffe och ätit flingor.
2. Målat naglarna blodröda och klätt på mej.
3. Studsat runt i underkläderna till raggamusik. Möjligtvis har det showandet betittats av gubbarna på torget. Jag borde verkligen inte ha fönster med skyltningsförmåga.
4. Internetat=mailat och bloggat. Sett en lapp där det står att bibblan bjuder på kaffe och tårta på torsdag.

Ska göra idag:
5. Äta lunch (bulgur och linser) från igår.
6. Lämna tillbaka skuldboken.
7. Fika med Fröken Bernhardsson. Äntligen efter flera månader av pusslande med tider!
8. Tåga till Thn och designkursen. Föreläsning om filmskapande.
9. Bussa till Vbg och Rått. Slagg at her sofa.
10. Zzzzzzzz.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej fröken. såg att jag var omtalad på bloggen. oh la la. nu väntar jag bara på röda mattan också. hehe. ska göra antagningsprov till journalisthögskolan på onsdag. kanske är jag ett steg närmre min seriösa framtid. or not. lär säkert vara lika virrig som vanligt. så det var du jag anade på liseberg i lördags? såg dig gå förbi, där jag satt i min bur, men kunde inte gärna skrika och gapa. hoppas att den snordyra (den är väl det? eller har jag sett fel nu igen) glöggen smakade. akta dig för souvasen bara, it´s not worth it baby.
ses snart, hoppas jag. vi får börja planera i tid, som vanligt ;-). kram kram

kaffechoklad sa...

Jappsi! fast ingen glögg inte...så det kanske inte var mej du såg.Tittade efter dej men såg inte ditt fagra face nånstans...Ses snart tycker jag med, vill höra om egypten! Lycka till så supermycket på antagningen!Kramar:)