torsdag, november 09, 2006

Liv a la lyxbrud

Ibland känner jag mej verkligen kort, som igår på "corebollen". Bara massa långbenisar som vällde in och fyllde ut och upp rummet med sina stora gröna bollar. Jag fick studsa på den lilla oranga jag. (Precis innan lektionen dök det i alla fall upp två till som, även fast de inte var riktigt lika korta, fick hålla till godo med de oranga...)

Bio igår kväll med två av filmcoolingarna- Att återvända- mysig, även om den egentligen var ganska hemsk. Störde mej lite på den manliga blicken, speciellt i början av filmen. Annars bra film. När de sen frågade vad jag skulle göra idag och jag svarade "Det blir väl Pilates så där vid 12-tiden och sen nja"... Tyckte de att jag lät som värsta lyxhustrun (bara för att de skulle upp och skola/jobba i arla otta...). Men igår kände jag mej faktiskt lite så när jag varit på coreboll och sen drev runt på stan och provade klänningar i väntan på att middagsmannen skulle jobba klart...hehe...Så lite slöigt nu kanske, men jag har faktiskt pluggat 175% den här terminen fram tills i tisdags, så lite lugnt kanske man kan få ta det...och idag har jag faktiskt både diskat och tvättat...

Inga kommentarer: