tisdag, november 21, 2006

We Be Burnin'

Igår afton prickades den tionde luigilektionen av. Kan konstatera:

... att jag har blivit vigare sen terminen drog igång. Märkte igår att jag är inte alls är så stel som jag trott:)
... att piruetter verkligen gör en snurrig. Jeezzz, vad yr jag blev efter några diagonaler
... att ben kan vara riktigt tunga
... att jag behöver bli starkare i mage och rygg. Är något ostabil
... att jag fortfarande är vimsig
... men att det det går framåt!

... och att det fortfarande är svårt att känna sej het när man svettig och osäker på stegen snubblar över golvet och ska tafsa på sej själv. Danslärarens uppmuntrande ord hjälper så...där..."Känn er inte osäkra, var sexiga!" "Det är ju bara er själva ni ska ta på på så tryck till!"

2 kommentarer:

Anonym sa...

gööt majsan duktig du varit!!karin säger du e grymmm å vet du karin har en bild me henne o lugi!visst är det konsigt vad den komersiella?stavfel? världen tycker är sexigt..idag skrek vår galna italenska lärare "ni ger mig bara komerciell sexuallitet,det betyder ingenting och gick sedan lös på ett piano med dramatiska rörelser och dunka på alla tangenter om vad rikig sexualitet är...host host det var intressant.PEACE GIRL

Anonym sa...

Hallå cooling. Saknar dig och Maries luigiklasser. Klart luigijazzen e cool här men han har förenklat upvärmningen så mkt! O kombinationerna de kör är sådär lätta att de e skitsvåra, if u dig me! Hehehe. Men jag kör Maries stil på luigin, annars blir jag förlappad. Haha! Ha det gott cooling och spotta snabbare i pirrarna så kommer du på nooltid göra 4 stycken =)