måndag, november 06, 2006

"Terror på Hede Street"

Det är faktiskt inte mitt fel att jag inte jobbar utan bloggar. Minnet är fullt så jag kan inte använda photoshop och tyvärr fattar jag inte hur man rensar (trots din hjälp Tarz men tack för försöket!). Lite stressad nu, men det ska la gå... på nåt sätt, ehe...

Terrorkatten har lugnat ner sej och insett att jag inte tänker ställa upp på något snuttande=rivsår på tunn hud. Nu ligger han i sängen och verkar nöjd med att bara vara i samma rum som jag. Min närvaro måste vara lugnande eller nåt, hehe...

Skulle tagit med balsam, mitt hår ser ut som torkad halm. Vågar inte använda borstarna heller. Det finns väldigt många sådana i huset för två personer med mycket kort hår. Att alla är rejält håriga gör mej misstänksam av samma korthåriga anledning. Kan det vara så att en viss katt med otroligt mycket päls delar borste med människorna i huset?

3 kommentarer:

Anna sa...

mamma och mormor gillar anders, han är ju också en präktig pojke.

kaffechoklad sa...

då har du lyckats då;)men han är inte polerat präktig a la anders svensson..

Anonym sa...

yooo hörru ingen fara ang foolsball inläggen heeh dina intressen är mina;)host host shit va kasst att inte datorn gick å fixa..om inte annat kan ja kolla på det vid juletiden:D
By the way..vår sammanstrålade konstnärsådras alster finns nu att avnjuta på http://medlem.spray.se/copwannabe/ haha fantomen o tarz lämnar ingen rörd, men inte heller oberörd.....

PEACE girl