torsdag, november 30, 2006

Det är ingen badmössa

Till er som ogillar min nya profilbild- jag ska byta ut den (sorry Tarz, verkar inte som folk gillar den eller ser kopplingen till Fantomen, men jag tycker den är skithet:). Du har ju tagit den bilden jag hade innan med och som jag ska byta tillbaka till, så du är fortfarande fotografen!)Hinner inte ändra nu bara. Tills vidare- tänk på att Fantomen har tio tigrars styrka.

I dagens Metro: Bockansvarig i Gävle fick frågan om de inte borde bygga bocken i betong istället. Nej, svarade han den ska vara i halm. Det har den varit i 40 år.

Åååå, vad sånt är irriterande. Finns det något mer okreativt och skrämmande svar?

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha vaaa ska du byta bild!den e ju stört cool!!fantomen vilar först då fred råder i världen..d ser vi ju på bilden med vattninga ögon hehe kommer du ihåg bussresan ;) har ju en fin film oxå med blont headbangande huvud om nån e intressead hihih förstår inte varför du inte gillar åka buss me mig;)
Är det den där bocken folk pratar om som dom brukar lunta upp?hähä fy fan svennar e såå kul! sverige har lyxproblem..

Håll hårt i baskern=)

kajsa sa...

haha jaaa vilken bra idé ändå. bygg den jävla bocken i järn så kanske den står sig... ses vi nästa helg hos josefine då? du, jag, emma och johan kommer än så länge iallafall...