söndag, juli 15, 2007

Blaha

Jämfört med i våras känner jag mej lite piggare, en aning gladare, mindre sliten å lastad och jag tycker inte att jag ser lika dassigt grågammal ut när jag möter min spegelbild. Även om det konstiga dimdiset som vilar över vakenheten finns kvar. Igår kände jag mej underligt stärkt på nåt sätt, låter astöntigt men kände mej annorlunda och kom fram till att det nog var självförtroendet (eller nä, fel ord men kommer inte på något passande) som har tagit sej ett uppsving. Vet inte riktigt varför men tror det är på grund av att mina kompisar känns så närvarande:) Alltid nåt och mycket värt. Imorgon sätter min fem veckors jobbperiod igång, hmm. Tarz kommer:=). Snart ska jag äta kladdkaka med hallonsmoothie. Måste ha något med mer substans i magen efter påsen med bilar jag åt till lunch. Blev så, var på bio och tittade in i Harry Potters sagovärld. Snyggt och med explosioner som skulle duga åt de flashigare actionrullarna. Rekommenderas som biofilm och inte som en titta-på-hemma-film. Kladdkakan var detja.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svensson, svensson! Han ser aldrig grågammal ut utan alltid pigg o fräsch, det du. Fast du är i och för sig ganska lik sötnosen så..../ gissa vem?

Anonym sa...

nä, det är jag inte! det är ju mormor som är, säger du iaf och vi är inte det minsta lika så du får allt ta o bestämma dej. Tom mam har slutat upp med såna jämförelser nu när mitt hår inte är åt det orange hållet längre...