måndag, juli 30, 2007

Varit eller inte varit

Genomförde mina morgonbesök, varav det sista ett städ, går till samlingslokalen och är lättad över att allt gick så smidigt. Väldigt lätt. Av någon anledning, kanske att klockan är för tidig till mina beräkningar, känns det som om jag missat något. Men vad skulle det kunna vara? Det gick ju faktiskt bra och kroppen är tung och trött. Det märks alltså att jag har jobbat, konstaterar jag och njuter av en lång lunch. Gör sen min eftermiddagsrunda, bland annat dagens tredje besök hos en av mina. Eller? börjar jag fundera när jag ser att 11-mackan ligger kvar i kylen. Var jag inte här i förmiddags? Jag var här till frukosten och sen igen på det korta titta-till-besöket. Eller? Var jag inte det?

Jag kunde inte komma på om jag var där eller inte. Iii. Men efter att ha räknat ihop tider kom jag fram till att jag omöjligt kan ha hunnit, om jag inte var där i typ tre minuter och det verkar väldigt konstigt. Läskigt. Var är mitt minne liksom?

3 kommentarer:

Anna sa...

majaaaaaaaa

kaffechoklad sa...

jaaaaaaa

Anna sa...

körv