torsdag, januari 11, 2007

Halleluja

Snällare kompisar finns inte. Fick Hs busskort med 34.50 kvar för att flickorna inte tyckte att det var bra att jag gick in till stan när det var mörkt och så... Jag tror knappast att det skadar (jag har ju inte blivit förföljd/påhoppad såå många gånger och aldrig under den vägen, hehe) men de propsade. Jag hade pengar till transport hem, ändå tyckte de att jag skulle ha kortet så jag tackade och tog emot och tänkte att det känns lite bättre att veta att jag snabbt kan ta mej in stan eller where ever om det skulle behövas. Så nu fick H gå och köpa nytt till sej själv.

Av yrkesarbetande L fick vi andra tre som är studenter och hjärtlöst beroende av csn erbjudande om utlåning av pengar.

Snälla vänner var orden.

Efter dagens extravaganta utsvävning (fikabulle à 18 kronor) har jag till och med så mycket kosing kvar att jag kan köpa både mjölk och en banan eller kanske två imorgon. Och nu lockar doften av mitt nybakade bröd näsborrarna, ahhh...

Inga kommentarer: