tisdag, januari 30, 2007

I gamla hus

Gillar absolut föreläsningarna i konstvetenskap. De är bland de roligaste och mest givande jag varit på. Tro inget annat än att jag gläds åt att gå dit. Med detta i åtanke kan ni läsa fortsättningen som kan uppfattas som något klagande.

Fortsättningen: Hoppas att värmen fungerar imorgon för det blir lite kallt i ett gammalt stenhus när vintern tränger in genom sprickorna. Hackade tänder och skakade sist jag lämnade byggnaden. Hoppas också att jag lyckas placera arslet på en kuddad stol. Efter 45 korta minuter på institutionens trästolar är bakdelen domnad. Hoppas också-2 att de inte tagit in fler personer. Jag tycker att det räcker när klassrummet är så fullt att bänkarna är borttagna och vi sitter med blocken i knät och antecknar. Plattorna till underlägg har inte kommit än... Det var det, nu har jag gnällt klart.

Stort plus: det är BRA att måla under lektionstid (skissa av de bilder på tavlor, statyer osv som visas)! Hihi jag kan kladda och få nytta av det hihi:)

Inga kommentarer: