söndag, januari 21, 2007

hittarinte.maja

Imorgon börjar allvaret på allvar. Introduktion 9-10. Föreläsning 10-12. Föreläsning 13-15. Arbetsintervju 16.00. Danslektion 19.30-21.00.

Inte nervös för själva aktiviterna men lite för att hitta. Två nya "leta-rätt-på-ställen" på en dag... huu. Färskt i minnet: Har gått in till stan ett par gånger denna veckan. Var månader sen jag gjorde det senast innan den här omgången. Men jag har gjort det så vägen är inte ny. Ändå lyckades jag två gånger i rad med bara nån dag mellan promenaderna snurra runt på samma ställe och undra åt vilket håll jag skulle. Kom också fram under en bro för att se flertalet vägar, varpå jag vänder (varför vända?) på huvudet och undrar om det är den vägen som jag ska ta. Den väg, som inte är tillbaka genom tunneln förvisso, men som går åt precis samma håll som jag kom från. Asså snacka om att ha noll orienteringssinne. Fatta att jag fick avbryta orienteringspasset i skolan för att tiden var ute. Stort att komma i "mål" med en kontroll av typ tio avprickad.

Hitta är det som jag är nervös för. Att gå upp tidigt är det som jag är stressad över. Tillsammans är de det som gör att jag inte kommer att kunna somna.

Inga kommentarer: