tisdag, januari 23, 2007

Inte drulle

Var rejält trött igår, därav det mer än vanligt korthuggna inlägget. Trodde jag skulle vara lika trött idag när jag kom fram till datorn men tröttheten från tåg- och bussresan försvann så fort jag kom innanför dörren. Misstänker dock att piggheten jag känner nu är mer falsk än bestående. Håller på att sno ihop mat till morgondagens lunchlåda. Tänkte att det kunde vara bra med ett mål lagad mat eftersom jag inte ätit ett sådant på tre dagar. Linserna is back! Yehaaa...

Iochmed pengaintrillningen och i väntan på att storhandlingen ska ske införskaffades igår några av de mest lockande matvarorna. Det ville då säga hårdost, färskt köpebröd och risgrynsgröt. Var så gott att jag åt och åt av dessa varor flera gånger om igår kväll. Lyx.

Dagens haha: Tackade nej till drulleförsäkring. "Ja, det är om man skulle göra sönder något i hemmet, tappa mobilen eller kameran eller andra saker som kan gå sönder." Jaha, men en sådan behöver inte jag.

Inga kommentarer: