tisdag, januari 23, 2007

Är ju kursnörd ju

Är övertrött och fnissar för mej själv framför datorn men alla räkningar är betalda (fick äntligen pengar som jag åtminstone hann se skymten av) och dagens prickar är kryssade så det får la gå.

Konstkursen verkar intressant. Tror jag. Hörde inte så mycket, hade träsmak i bakdelen och annat att tänka på. Alltid.
Hoppas att avdelningen "brandsäkerhet" som upptog större delen av dagen är avklarad.
Har inte sett så mycket stylish people i en och samma klass. Lightrockmusikerlooken var den regerande.
Mkt lätt att hitta, var därav 45 minuter tidig och kom fram till låst dörr. Bra att det var vinterns kallaste dag med fem minusgrader.

Intervjun gick mer bra än dåligt:) Svar i veckan. Svårt att hitta, var ändå 3o minuter tidig. Jag är inte alls stressad över tanken att inte hitta. Inte nåt.

Dansen rocka som brukligt. Maneter var vad vi skulle sträva efter.

Måste plocka upp kläderna från golvet. Får träningsverk av att göra höga knän varje gång jag ska ut till köket. Det räcker med krabbgången jag tvingas använda fram till datorns strömbrytare, fönstret och bokhyllan. Imorgon... nu sova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men va e detta nörd, ja e en tönt skriveri jag ser!? har du gått å blitt depremerad?? OK om du syftar på din senaste hobby så...kan jag förstå men hey hey hey du är ju cooooool!(precis som jag..host)och säger tom min pappa det som är coolaste av dom coolaste så ÄR du helt enkelt cool!!

från bruden som fick höra en superbra beskrivning av sig själv i London -Eyy chick you are so fukkin laid back you are going to FALL OVER!!....heehheh

kaffechoklad sa...

nejnej, tönt är jag stolt över att vara:)och kursnörd är så enkelt som att jag är det...Kurs i konst o bildvet., kurs i konst,design,multi.., kurs i dans och i höstas gick jag fyra kurser och innan det...