torsdag, januari 18, 2007

Ohälsosam dag

Det kan inte finnas nån som helst vettig anledning till att gå upp tidigt/avbryta otillräcklig sömn. Att man "hinner med så mycket" är bara bull. Är så trött att det enda jag vill är att sova. Men då skulle man ju absolut gå miste om den "långa dagen" (iochförsej inget problem för mej, är för stressad för att bara gå och lägga mej och aktivt försöka somna mitt på dagen). Kommer jag få gjort mer än vanligt? Med stor sannolikhet: nej. För trött. Har varit på läkarcheck, gått promenad, handlat, bakat bröd, tvättat och sökt fem jobb vilket inte låter helt slappt men det var det och nu orkar jag inte mer. Måste gå och laga mat. Blir tredje målet hittills med mina två intagna frukostar. Höll ut så länge jag kunde men nu går det inte längre så det lär väl bli åtta mål mat eller nåt idag. Sen är frågan om jag kommer att ta mej upp ur soffan igen...

Inga kommentarer: