torsdag, juni 14, 2007

Där nånstans

Tarz är och balettar så jag smyger mej till ett litet inlägg. Kunde gett mej ut i omgivningarna under tiden men efter gårdagens incident bestämde vi att det var bäst om jag stannade på rummet. Inte för att det tog så lång tid eller att det fick jobbiga efterföljder eller så, efter en kvart, tjugo minuter hade vi hittat varandra igen. Dvs hon hade lokaliserat var jag var med hjälp av sms och sen beskrivit vart jag skulle ta mej och där var hon. Jag skulle egentligen bara gå runt huset medan Tarz sprang upp på rummet och lämnade badkläderna, sedan skulle vi mötas på andra sidan. Men det finns många vägar runt ett hus... Att jag sen, efter att ha tagit hissen innan henne upp till rummet, gått åt andra hållet i korridoren och varit så nära att börja försöka låsa upp ytterdörrar som inte var hennes gjorde kanske inte att förtroendet för mitt lokalsinne höjdes sådär värst mycket. Summa summarum: för att utnyttja tiden till det bästa, inte letande, ger jag mej ut endast i sällskap.

Btw, jag har det gött här på rivieran:)

1 kommentar:

Anonym sa...

maja uppdatera!