torsdag, juni 21, 2007

Nu

Nä, det här går inte. Fortfarande går det inte. Jag kan inte ha ett jobb där jag börjar 07 varje dag och samtidigt leva lyckligt. I sommar får jag fixa't, men till hösten måste jag hitta nåt annat. Jag vill leva i nuet och låta stunden vara i fred! Inte behöva avbryta för att "det är en dag imorgon med". Asch, carpe diem heter det ju.

Målarduk med en längd som är längre än mej - inköpt. Vetskap om hur man spänner upp den - saknad. Någon, hur? Spännande och skrämmande med den där rullen som står där i hörnet och väntar på att färgas av mej, iihiii.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hujeda mig ja lider med dig!faktiskt verkligen!men håll ut..snart blir d sommar lov me massa skoj hihh

var d en sånhär het sak du hade?om inte..vi ba MÅSTE skaffa en!tänk va bra på crowded places typ barer å kommunal trafiken!WAH så hett!!

http://www.idsland.com/q_prod.php?prj=51

kaffechoklad sa...

hehe verkligen skitcool...värsta skalbaggen