fredag, juni 08, 2007

Skönheten och...
































Den här darlingen har varit min polare sen barnaåren och kunde troligen räknas som mitt dyraste inköp under många år framöver. Det var kärlek vid första ögonkastet där i hyllan hos "Olles leksaker". 500 riksdaler kostade han och när han helt plötsligt reades ut fick jag brått, tog de pengar jag hade och fick låna 200 kronor av morfar. Pengar som jag sen fick betala av under en lång tid. Visst är han söt men varför han fick mej så totalt fast vet jag inte riktigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahhhahahahahhah nääää va sött lilla maja LÅNA penar för å köpa monstret hahaha!knorrhanen känner ja igen men den ser mindre ut på bild..den tog verkligen upp HELA sängen haah damn va djur du hade där!ska dom inte flytta me dig till gbg?å ja tycker du ska återanvända leksakerna du hade i håret å öronen!!riktigt glada tider det;)

Anonym sa...

jag vet! höll på å betala av till morfar säkert i ett par år... konstig redan då:)

jo, just bussen o noshörningshuvudet finns nog här (hos päronen) nånstans, kanske ska ta å leta upp dem. Det händer att folk blir ngt förvänade när jag berättar hur jag såg ut på gymnasiet så kanske ska använda dem o chocka lite hehe...