lördag, juni 23, 2007

Ängeln från igår

Tusen gånger bättre idag. Hjälper fett mycket att man letat sej dit och fixat det och hittat dom, en gång innan. Allt flöt på, ingen lös skit och jag ahh och så öppnar jag nästa dörr och möts av "åh så bra att du kom det har en hänt en olycka" och jag tänker åh nej vad kan det vara... förmodligen inget allvarligt då hade de nog larmat, så olycka hmm... varför känner jag på mej att har med skit att göra... och det hade det. Förstås. Lite varstans. Nåja, det var lätt fixat och jag kände mej som stora lugnet själv gentemot de totalt uppstissade gamlingarna. Ibland är jag nog ganska lugn, höhö. Det äckliga är - och för att undvika ytterligare klagomål;) varnar jag er som bloggar plus äter- att det känns som om det sitter bajskorn överallt på en.

Tant jag varit hos och en bekant till henne.

"Är det du som är ängeln från igår? Vi fick höra så mycket om dej."
"Ja, det är hon som är ängeln från igår."

5 kommentarer:

Anna sa...

"ängel" - yeah right...

thanx för varningen, men du har jag ätit upp så det är lugnt.

Anonym sa...

hahaha det där va ju bästa komplimangen någonsin..ängeln som fögyller de döendes förnedrande vardag!Jag ser framför mig hur du skrider in med en gloria och lyser upp de bajsskvättade väggarna;)
nu har jag lärt mig...äter ikke när ja går in här hädanefter. att läsa din blogg har även gett mig hemma känsla. samma visa runt mina pärons matbord..."gösta hade skitit ner sig idag och då bla bla"

tackar för diet stödet heheh

Anonym sa...

hehe jo det är bra man kan hjälpa någon iaf, även om jag får betalt för't men så värsta änglalik vet jag inte om jag är, ehe...

Anonym sa...

by the way fick se NU att du filmat när ja eeh mosar glass!? du e snabb du haha kan man inte lägga ut video på bloggar?isf måste du lägga upp jajajaja nejnejnejnej videon på dej hehe:)

kaffechoklad sa...

hahaha...den ska inte läggas upp! framstår som tillräckligt knäpp ändå utan att de spastiska rycken offentligörs. men kommer inte ihåg att jag filmat dej mosa glass...spännande det låter hehe