fredag, juni 22, 2007

Midsommaren som inte blev

Gav efter för tröttheten och la party åt sidan. Första midsommaraftonen någonsin som jag inte firar alls (tom när jag bodde i england firade jag, inte på "vanligt" sätt, men partyade gjorde jag iaf). Lite konstig känsla. Har visst gått och blivit tantigare än tanterna själva, hehe. Men med tanke på hur bortkollrad jag vara i dag vågar jag inte vara för trött på jobbet imorgon... Istället: lil lil sis jacka är på god väg att bli pimpad. Choklad och druvor vilar lugnt i magen. Under lampan med guldskenet väntar mjuk säng och bok. Fest det med.

4 kommentarer:

Anna sa...

gött naja. pimpa på!

Anonym sa...

maja maja din lilla sill

Anna sa...

HAHA du har valt så rätt kategori för detta inlägg - "jag är en tönt" - hahahahahahahahaahahaah! stämmer ju så bra...

kaffechoklad sa...

så att ni fattar: förut hade jag en kategori som hette "jag är en tönt", därav ovanstående kommentar. men under en kategorirensning åkte den bort.