fredag, juni 29, 2007

Skinkdelaren

Ost upp i halsen, tål ju inte det så brukar inte ha det hemma. Men päronen har och jag har haft djupa ostbegär det senaste. Lika bra att trasha magen ordentligt, då kommer jag med större sannolikhet hata ost sen. Nån dag iaf.

Joggade i morses iklädd baddräkt som ersättning för bh/sporttopp. Har inte så mycket kläder här hos päronen, det blir till att taga vad man haver. Var bara det att baddräkten är någon rest från lil sis ungdomsår och alldeles för liten. Kändes som att mina axlar trycktes ner i fötterna av axelbandens tyngd. Fyra skinkor fick jag med eftersom den skar in så hårt i bakdelen. Två platta skinkor där tyget pushade på och två pösigt runda där tyget inte längre räckte till. Erfor efter några löparsteg fler minus med baddräkt som sportbh då de hala shortsen gled uppåt på den hala dräkten och kletade åt ordentligt kring arslet. Där sprang jag med en tajt t-shirt smetandes över de par shorts vars resår satt uppe i armhålerna och mina fyra skinkor. Vajert.

Hallonpajen luktar. Vaniljvispen står i kylskåpet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maja!Vad gör du i min baddräkt?!Rätt åt dig att du fick fyra arslen....hmpf.

kaffechoklad sa...

hehe fast i och i, var inte så mycket som kom iden om man säger så...