torsdag, juni 28, 2007

Såld!

Mer - yatzy.

Jag har sålt mej igen. En gång. Två gång. Det blir bara bättre för varje köp. Känslan av att ha lyckats och synen av pengar kittlar gott:) Beroendeframkallande är det för jag vill inte alls sluta, längtar till nästa gång. Och nästa gång och nästa... Jag har sålt något jag har gjort, skapat av mina idéer och mina klumpiga fingrar. Det är ordentligt roligt det:). Att det är mammas arbetskamrater som varit köparna gör att det känns lite mindre "såld på riktigt" och lite mer "såld för att stödja någons lilla dotter som kommer med egna teckningar-stuket". Men hursom, såld är jag! Undrar någon vad, svarar jag i förebyggande syfte att det är vykorten som jag knåpar ihop med papper, sax, sytråd, lim, pärlor och det tålamod som infinner sej vid frivilligt arbete. Mersmak. Nu ska jag läsa deckaren vidare.

Inga kommentarer: