torsdag, april 12, 2007

Bättre butter brutta än blåst bimbobrud(?)

Angående förra inlägget så är det inte min humor à la hahaha, det är bara sånt jag gillar att göra. Saker utan poäng det är kul det:)hehe. Men skrattar - nae. SÅ dålig humor har jag inte.

Mitt sura humör sen i morses har slutligen dunstat. Tog nåra timmar men efter att ha gett upp tilliten till alvedon och linimentat vader & rygg försvann smärtan och sunkänslan som följer med månadseländet känns hanterbar:0) Alltid bättre för humöret.

Av det jag skulle göra har jag faktiskt gjort... en del. Letat jobb, sökt ett och tänkte sen att jo men jag skulle kunna loosa ett överflödigt kilo eller flera, så jag mailade min chef sen förra sommaren och han svarade att de eventuellt har några hål att fylla på redaktionen, är jag intresserad ska jag höra av mej om två veckor igen. "Hoppas allt är bra med dig och att du har övat på bilkörningen. " Ehe... hrm. Raskt vidare: Postat stipendieansökan, planerat in när jag ska göra resten av pluggtugget och faktiskt arbetat lite med mitt projekt. Ok dag produktionsmässigt sett. Extra plus: Diskat äckelstinkande disken. Nu tänker inte jag anstränga mej mer idag.

Inga kommentarer: