tisdag, april 24, 2007

Usch jag stinker

Åh, skönt att ta av skorna! Har varit på sen halv åtta i morses fram tills nu så inte jättefräschast. Inte resten av mej heller för den delen. Plan: dusch och lägga mej innan jag blir hungrig(are) igen. Råkade bli något så käckt som Dagens tema idag och det var: tryckeri. Från jobbet på massproducerande stortryckeri till workshop i manuell tryckkonst i thn, dessutom med kursbok i foto i väskan. Vet inte om jag är en riktig mes gällande att orka, men på bussen från jobbet till centralstationen funderade jag på allvar vad de gör med folk som inte orkar gå av. Trodde inte jag skulle orka resa på mej. Men det gjorde jag såklart och kom på tåget till thn och fram till lektionen och fick gjort ett tryck på tröja och sett de andra göra koppartryck och ett tåg var försenat så fick vänta på 21.37-tuffet men det gick det med men mycket lite har jag läst under resorna och mycket mer har jag somnat eller nästan. shhit.

Bifogar askass bild på vackert sår som jag fixade dit mha av ett hugg med tejprollern eller vad en sådan stor rulle med ståltaggar heter. Vill nästan säga det var medvetet, är skitsnyggt ju! Men det lär försvinna snabbare än natten.

1 kommentar:

Anonym sa...

risktestare skulle försäkringsbolagen anlita dig som.alla "olyckor"man statistiskt sett bara inte kan göra, gör du hah stackare..eller har du blivit en såndär självskadare såhär i övre tonåren?

..undrar vem av oss som kommer få mest uppmärksamhet på vagnen hädanefter.jag med "oh inga CCTV kamror här, d får vi utnyttja" eller du med ditt nya extra HETA säte..vore askul om du blir upphöjd oxå som en bilkudde baahahahhaha asta å beda på jentetur