onsdag, april 04, 2007

Starwoman goes Superman

Illamåendet slogs bort av herr Blund och under lunchdaxet reparerade magen sej efter hasselnötsförgiftningen:) Mitt duktiga jag övertalade mitt slappa och av luften i "salen" trötta jag att stanna kvar i skolan tills föreläsningarna var slut:) Träningen var kul om än bekräftande av min skrämmande dåliga kondition och/eller väldigt tunga/sega kropp. Pågående match - inte den roligaste jag sett. Men nya tag för modo och maja!

Så här vaknade jag. Minns inte att jag drömde stålmannendrömmar, men ser misstänkt ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha tvivlar inte en sekund på att du var superman. du verkar ju ha skitkul jämt i din drömvärd ..skrattar,skäller, räddar folk.."ush använd papper" som du irriterat rabblade sist ja va där hihihi kände mig som ormen i robin hood fast han väcktes ju av en lejontass i fejan...ok ja brukar ju bli väckt av en orange äcklig katt som du ställt mitt framför ögena om vi ska va så ordagranta heeheheh kuligt

kaffechoklad sa...

ja lille christer, saknar du honom inte? tyckte ni två verkade bonda bra...hehe